Nem tudom...
Elkészült az új erősítő, a Pointe Sima 20 előlapja, rajta az új logóval. Nem tudom, tetszik-e.
Kezdetben vala az olcsó Sima erősítő. Minden arról szólt, hogy milyen egyszerű. Maga a név is, ugye, "sima." Ehhez remekül passzolt az egyszerű téglalap-karika-karika formaterv, és a koncepció megkoronázásaként a létező legprimitívebb logó a történelemben, a márkanév kiírása sima Times New Roman karakterrel.
Ami ugye a Microsoft Office Word alapértelmezett betűtípusa volt, ezer és ezer milliárd .doc file "stílusa."
Ennél egyszerűbb nemigen lehet.
Amikor pár éve a márka megújításán töprengtünk, a rengeteg tennivaló között egy új logó bevezetése is szerepelt. A Pointe már nem feltétlenül az a szándékoltan egyszerű, "olcsó" márka, aminek valaha indult, ezt kellene tükröznie az új logónak is.
Egy szabadkai képzőművészt kértünk fel, vázoljon fel valamit. A megoldása jól sikerült, könnyen azonosítható, felismerhető, rajzolható logó készült, az első Sima 20 előlapokra fel is gravíroztuk.
Viszont furcsa érzés fogott el. Mint amikor elkóborol a kutyád, és örökbe fogadsz egy másikat. Persze, rendben van, szép és jó az új logó, de valahogy a régi ... hiányzik. Minden egyszerűsége, sőt, szándékolt primitívsége ellenére is.
Az erősítőinkkel kapcsolatba kerülő designerek életét ráadásul jelentősen megkönnyíti a sima betűtípusból előállított logó - még ha csóválják is a fejüket ekkora "egyszerűség" láttán.
Nagyon érdekelne, mit gondoltok.
Pár előlapot újra legyártani nem akkora truváj.
Nos, mi legyen? Megírnátok kommentben?